Twoje Kruszwickie forum z informacjami o wszystkim
Strony: 1
REGULAMIN:
1. Nie przeklinać
2. Nie Spamować
3. Nie pisać postów typu gdzie znajdę narkotyki
4. Jeśli usłyszę o podkradaniu kont to od razu zbanuję
5. Pisz w odpowiednim forum. Nie pisz gdzie popadnie.
6. W żadnym wypadku nie wolno klonować posta - czyli umieszczać identycznej wiadomości na wielu działach forum. Klony będą usuwane przez moderatora, niekiedy wraz z odpowiedziami userów, którzy stracili tylko w ten sposób czas. Będzie pozostawiana tylko jedna wiadomość na najbardziej odpowiadającym tematycznie forum. Osoba uparcie klonująca posty może dostać ostrzeżenie a nawet bana
7. Tytuł posta powinien w miarę jasno zapowiadać jego treść. Należy unikać nic nie mówiących tytułów np. "proszę pomóżcie" czy "koniecznie zobaczcie".
8. Nie pisz postu pod swoim postem bez wyraźnej potrzeby. Jeżeli chcesz coś dopisać, edytuj poprzedniego posta.
9. Pisząc posty należy przestrzegać podstawowych zasad stylistyki, interpunkcji i ortografii. Osobom mającym problemy z pisownią radzimy pisać posty w programie Word i po sprawdzeniu błędów wklejać je na forum. Moderatorzy i administratorzy forum mają prawo do usuwania postów z taką ilością błędów, że stają się niezrozumiałe dla pozostałych użytkowników, o ile autor postów nie zastosuje się do próśb o ich poprawienie. Pojedyncze literówki czy błędy zdarzają się każdemu i nie stanowią żadnego problemu.
10. Pogrubiona czcionka, kursywa, kolory i wielkie litery mogą być używane wyłącznie do zaznaczenia ważnych Twoim zdaniem części postu a nie do pisania całych postów i tematów. W wiadomościach nie należy używać przesadnie dużej ilości emotikonek.
11. Podpis nie może zawierać żadnych słów i treści niecenzuralnych i ogólnie uważanych za obraźliwe.
12. Avatar nie poiwinien przedstawiać nic obraźliwego, wulgarnego i pornograficznego. Takie avatary beda usuwane.
13. Z Forum będą bez ostrzeżenia i bezpowrotnie usuwane osoby, które:
- Używają słów wulgarnych, obraźliwych, obscenicznych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych, które mogą być sprzeczne z prawem.
-Nie dostosowane do rozmów powszechnie uznawanych za zgodne z obowiązującymi zasadami.
- Logujące się pod kilkoma nickami.
- Obrażające swoim poziomem wypowiedzi i zachowaniem innych użytkowników.
14. Punkty reputacji mogą dawać tylko administratorzy i moderatorzy, ale sami nie mogą ich otrzymywać.
15. Pochwały przyznawane są za sensowne udzielanie odpowiedzi i ogólnie za wnoszenie pozytywnych akcji na forum.
16. Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika serwisu.
17. Userzy mają obowiązek stosować się do zaleceń moderatorów i administratorów - jeśli uważają postępowanie moderatora za niesprawiedliwe mogą zwrócić się ze swoimi wątpliwościami do adminów.
18. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu, postu, komentarza, który narusza regulamin.
19. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
20. Nie można na naszym forum umieszczać informacji o grach MMORPG, najwyżej o pudełkowych.
SŁOWNIK:
user - osoba zarejestrowana w serwisie wszystko forum.pun.pl, która ma uprawnienia do pisania na forum,
głosowania w ankietach itp.
moderator - osoba odpowiedzialna za utrzymanie porządku na forum.
post - każda pojedycza wypowiedź w wybranym temacie.
ban - czyli zablokowanie dostępu do serwisu danemu użytkownikowi, ban może być przyznany na użytkownika lub jego IP, na pewien okres lub dożywotnio, ban przyznawany jest za ewidentne lub notoryczne łamanie regulaminu.
Admin - Najważniejsza osoba na forum, ona tworzy, moderuje i ma wszystkie prawa co do strony.
gość - osoba niezarejestrowana w serwisie Egzotica.pl, nie posiadająca tych samych praw co user. Dostęp gości do serwisu może zostać w każdej chwili ograniczony.
RANGI:
Nowy użytkownik: od 0 postów
Użytkownik: od 15 postów
Bywalec: od 45 postów
Stały bywalec: od 75 postów
Wymiatacz: od 120 postów
Gaduła: od 175 postów
Ekspert: od 200 postów
Super Ekspert: od 285 postów
Zasłużony Ekspert: od 350 postów
Młodszy Master: od 410 postów
MASTER!!!: od 500 postów
Młodszy Ponadnadmistrz: od 800 postów
PONADNADMISTRZ : od 1000 postów
Jeśli masz jakieś pomysły co do regulaminu to napisz pod tym postem.
PS: Co jakiś czas będę dodawał nowe punkty więc sprawdzajcie ten temat
Offline
To powiedz co można dopisać żeby nie było niemiłych niespodzianek
Offline
Strony: 1